Celní konzultace

Intrastat

  • vytvoření efektivního systému pro vzájemné předávání podkladů a dat
  • zpětné kontroly a odsouhlasení údajů v rámci vykazovaného měsíce
  • vyhotovení výkazu Intrastat dle požadavků Celního kodexu
  • sumarizace do položek
  • sestavy a výstupy dle parametrů předání zpracovaných a odeslaných výkazů
  • odevzdání výkazu příslušnému celnímu úřadu
  • elektronický přenos dat Celní správě
  • písemná měsíční zpráva o rozsahu hlášení podaného za konkrétní měsíc
  • smluvní převzetí odpovědnosti za správnost a včasnost podaných hlášení
  • odpovědnost za finanční škodu, která by vznikla vyměřením penále nebo pokuty
  • smluvní zaručení mlčenlivosti o důvěrných informacích
  • osobní asistenční služby v případě následné kontroly ze strany Celní správy

Co je INTRASTAT?
Intrastat
je systém sběru dat pro statistiku obchodu se zbožím mezi členskými státy Evropské unie. Týká se vás v případě, že jste plátcem DPH nebo patříte do skupiny dalších osob, které jsou podle zákona o DPH osobami identifikovanými k této dani, a dosáhnete při přijímání nebo odesílání zboží tzv. prahu pro vykazování. Pro oba směry je práh stanoven na 8 milionů Kč. Limit se počítá vždy od začátku kalendářního roku (nebo ode dne přidělení DPH), a to zvlášť za odeslané a zvlášt za přijaté zboží.

Služby

Celní poradenství

  • Řešení problematických a složitých situací v celním řízení
  • Asistence a případné zastupování při kontrolách po propuštění zboží
  • Individuální dovoz
  • Poradenská činnost v oblasti klasifikace zboží pro celní účely (zařazení zboží pod položku sazebníku TARIC)
  • Závazné informace
  • Konzultace k celním předpisům EU
  • Poradenství pro použití standardních dodacích podmínek Incoterms
  • Konzultace k vykazování intrakomunitárních obchodů pro Intrastat
  • Získávání povolení v souvislosti s celním řízením
  • Interní předpisy týkající se postupu při dovozu a vývozu zboží
  • Podpora a poradenství v celních věcech

 

 

Celní audit

  • Audit celních a INTRASTAT oddělení (postupy při dovozu a vývozu zboží)
  • Návrhy na řešení a optimalizaci celních a Intrastat oddělení (optimalizace rizik a úspory)

Certifikace

  • Pomoc při přípravě na ISO certifikaci
  • Pomoc při přípravě AEO certifikaci

Celní oddělení na klíč

  • Zakládání celních oddělení na klíč
  • Zakládání INTRASTAT oddělení na klíč
  • Odborné vedení týmu celních deklarantů
  • Poradenství při výběru celního software
  • Školení

Školení a Workshopy

Efektivní řízení celního oddělení / Workshop

  • Postupy při dovozu a vývozu zboží
  • Optimalizace rizik
  • Optimalizace úspor
  • Využívání software pro celní řízení a Intrakonunitár­ní obchod

Zakládání Celního – Intrastat oddělení / Školení

  • Vystavování celních prohlášení do režimů dovoz, vývoz a tranzit (JSD,T2 apod)
  • Vystavování důkazů o původu zboží EUR 1, FORM.A. apod.
  • Vyplňování karnetů TIR, nákladních listů CMR a ostatních dokladů pro celní řízení
  • Využívání standardních dodacích podmínek Incoterms
  • Zajišťování celního dluhu
  • INTRASTAT – zpracování a odesílání statistického hlášení o intrakomunitárním obchodu
  • Zařazování zboží pod položku sazebníku TARIC
  • Výber a využívání vhodného software pro celní řízení a Intrakonunitár­ní obchod
  • Získávání povolení v souvislosti s celním řízením

Specifické situace v celním řízení / Workshop

  • Postupy a řešení nestandardních situací
  • Rozbor konkrétních případů z praxe
  • Zaměření na konkrétní problematiku klienta

Workshop i školení jsou vždy připravovány na klíč dle individuálních požadavků klienta. Rozsah, obsah i cenovou nabídku dohodneme na základě vašich požadavků, možností a místa konání. Máte-li zájem o nabídku, kontaktujte mě prosím.

Profil

Mgr. Petr Hřebík působí v oblasti celních služeb od roku 2005. Mimo činnosti v běžné celní agendě se zabývá i problematikou dovozu a vývozu chráněných technologií, třístranných obchodů a licenčních řízení, celních auditů, certifikací AEO a praktickým řešením dovozních a vývozních případů. Své zkušenosti využívá jako konzultant a lektor pro oblast celní problematiky a mezinárodního obchodu, fungování celních a Intrastat oddělení.
Hlavními činnostmi je poskytování poradenství a vzdělávání dle individuálních potřeb a požadavků klientů. Díky dlouholeté praxi zaškoluje stávající nebo nové zaměstnance celních a Intrastat oddělení tak, aby se orientovali v každodenních činnostech běžné agendy. Specializovaná školení na klíč slouží k prohloubení odborných znalostí potřebných při řešení komplikovaných celních řízení.

Reference

Vybrané reference

Apotex – vedení Intrastat, celní sklad
Adiana Interio – celní služby a poradenství
Actavis – celní služby
Ardez – Intrastat
Sandos – vedení Intrastat, celní služby
Reckit Benciser  – logistické poradenství
Novartis  – Intrastat
M+H Vet – vedení Intrastat, celní sklad
Ratiopharm – celní služby, Intrastat
Meda – Intrastat
UCB – celní služby, Intrastat
Torrex – celní služby, Intrastat
Orion – celní služby, Intrastat
OM Pharma  - vedení Intrastat, celní služby
Worwag – vedení Intrastat, proclívání zboží do režimu volného oběhu
AviationService a.s. – vedení celního oddělení, ekonomické režimy, celní sklady

Kontakt

Mgr. Petr Hřebík
Mobil.: +420 607 928 143
E-mail: petr.hrebik@celni-konzultace.cz
IČO: 71551387
Pod lipami 2662/1
130 00  Praha 3

Partnerské firmy

PROMIFIN – Kompletní zpracování a vedení účetnictví pro tuzemské a zahraniční fyzické a právnické osoby, vedení mzdové a personální agendy zaměstnavatele. Daňové, účetní a ekonomické poradenství ve všech oblastech ekonomického chodu právnických a fyzických osob.

Napište nám...

© 2013 Celni-konzultace.cz. Všechna práva vyhrazena. Imkom.cz